مناقصه یا تبلیغات

شروع موضوع توسط maryambod در ‏30/4/18 در انجمن ویژه کاربران عمومی

  1. maryambod

    maryambod کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏2/11/16
    ارسال ها:
    30
    تشکر شده :
    0
    امتیاز:
    0
    پس انداز شما
    هزینه ی گوگل ادوردز بستگی به کلمات کلیدی دارد که از ان استفاده می کند. هرچه کلمه رقابتی تر باشد هزینه ان نیز به همان نسبت رقابتی خواهد بود. کلمه کلیدی که در رقابت در رده پایین تری قرار بگیرد به همان اندازه ارزان تر و مقرون به صرفه تر است پس با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و ارجاع ان به گوگل هزینه ان برای شما براورد خواهد شد.
    پس از انتخاب کلید واژه ، پیشنهاد قیمت و پرداخت هزینه شما می توانید در گوگل ادوردز انتخاب کنید که سایت شما فقط در قسمت پیشنهادات در بالای صفحه قرار بگیرد و یا در وب سایت های مختلف نیز تبلیغات صورت بگیرد. گوگل تعداد کلیک هایی که برای تبلیغ شما می شود را شمرده و بر اساس ان هزینه از شما دریافت میکند . هرچه تبلیغات شما از امتیاز بالاتری برخوردار باشد گوگل پیشنهاد قیمت پایین تری به شما می دهد در واقع سعی می کند بهینه سازی کند که در بعضی مواقع هزینه ی هر کلیک روی تبلیغات شما به کمتر از ۲ دلار هم می تواند برسد.
    هدف گوگل از این کار تبدیل کاربر به مشتری و کسب درامد برای صاحب شرکت می باشد . بدین معنی که اگر تبلیغ مورد نظر بازخورد خوبی نداشته باشد حتی اگر هزینه ی بالایی برای ان پرداخت کنند جلوی تبلیغات را می گیرد و بالعکس تبلیغی که هزینه ی پایینی پرداخت کرده باشد ولی دارای بازخورد بالا و محتوای خوبی باشد را در نتایج جستجو نشان می دهد .
     

به اشتراک گذاشتن این صفحه