انعطاف پذیری در تبلیغات

شروع موضوع توسط maryambod در ‏24/4/18 در انجمن بخش تخصصي

  1. maryambod

    maryambod کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏2/11/16
    ارسال ها:
    30
    تشکر شده :
    0
    امتیاز:
    0
    پس انداز شما
    یکی از مزیت‌های تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی، برای نمونه تبلیغات تلویزیونی یا پرینتی و بنرها، قابلیت اندازه گیری نتایج آن است. شما می‌توانید نتایج متد‌های تبلیغاتی خود را اندازه گیری کنید و ببینید چه چیزی کار می‌کند، چه افرادی تبلیغ شما را میبینند و تبلیغ شما چه بازخوردی دارد. این یعنی شما آمار کامل و جامعی از بازدید کنندگان‌تان اعم از سن، جنسیت و حتی شهر محل سکونت‌شان می‌توانید داشته باشید. حتی می‌توانید بفهمید با جست‌وجوی چه کلمات کلیدی تبلیغ شما را دیده‌اند تا با توجه به این آمار و اطلاعات، تبلیغات خود را گسترش دهید.

    انعطاف پذیری در تبلیغات

    تبلیغات در گوگل انتخاب‌های زیادی را برای پوشش نیاز‌های خاص تبلیغاتی شما در اختیارتان می‌گذارد. برای نمونه شما می‌توانید کلید واژه‌های خاصی را برای تبلیغ خود تعیین کنید که این قابلیت به شما این امکان را می‌‌دهد که در نتیجه‌ی جستوجوی کلید واژه مشخص شده، تبلیغ خود را نمایش دهید. برای نمونه کلمه کلیدی «لباس مردانه» را در نظر بگیرید. حالا هر کسی که این کلمه کلیدی رو جست‌وجو کند، می‌تواند تبلیغ شما را ببیند. همچنین در انتخاب همین کلمات کلیدی نیز انعطاف وجود دارد و می‌توانید مثلا حالتی را تعریف کنید که اگر کسی «لباس مردانه ارزان» را هم جست‌وجو کرد، باز هم تبلیغ شما را ببیند. و یا هم اینکه کلمه کلیدی خود را فقط محدود به همان «لباس مردانه» کرده تا جامعه هدف خود را کوچکتر کنید. همچنین با افزودنی‌های تبلیغاتی این امکان به شما داده می‌شود که اطلاعات اضافه، لینک مستقیم به بخش‌های مورد نظر سایت و یا اطلاعات تماس مستقیم را به تبلیغ خود اضافه کنید.

    حتی می‌توانید ساعت‌های نمایش تبلیغات خود را بر اساس ساعت کاری کسب و کار خود تعین کنید و تبلیغ شما فقط در ساعات فعالیت کسب و کارتان نمایش داده شود. برای نمونه کسب و کاری برای تعمیر وسایل برقی هستید و زمان خدمات رسانی شما از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر است، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ‌تان فقط در این ساعت‌ها به نمایش درآید. همچنین می‌توان این وظیفه را به عهده‌ی الگوریتم‌های گوگل گذاشت تا از داده‌های قبلی که به دست آورده است، حدس بزند چه زمانی برای نمایش تبلیغ شما مناسب است. از دیگر امکانات ادوردز می‌توان به تعیین زبان اشاره کرد؛ یعنی مثلا اگر تبلیغ شما فقط برای فارسی زبانان کاربرد دارد، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط به فارسی زبانان نمایش داده شود.

    AdWords فقط شامل نمایش تبلیغات در صفحه جست‌وجوی گوگل نمی‌شود و می‌توانید تبلیغ خود را در صفحه Gmail کاربر یا حتی یوتیوب نمایش دهید.
     

به اشتراک گذاشتن این صفحه